Cafenelele și lanțurile de restaurante observă schimbări în obiceiurile consumatorilor după carantină

Unele dintre cele mai mari lanțuri de restaurante și cafenele din lume au raportat că au observat o schimbare a obiceiurilor consumatorilor după ce restricțiile au fost relaxate la nivel global.

Photo by Afta Putta Gunawan on Pexels.com

McDonald’s a spus că restaurantele care au drive-through se recuperează mai repede, în timp ce clienții încearcă să limiteze contactul unul cu celălalt, în timp ce restaurantele din locațiile urbane, centrele comerciale și destinațiile turistice își revin la normal mai greu.

În mod similar, Starbucks a spus că se bazează mai mult pe livrări și serviciile sale drive-through pentru a compensa pierderile din cafenele.

Restaurantele și cafenelele au avut de suferit în urma restricțiilor impuse de guvern în întreaga lume pentru a opri răspândirea pandemiei.

McDonald’s a spus că a redeschis acum 96% din cele 39.000 de restaurante din întreaga lume.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s